Friday, 7 February 2014

Tukar Nama Kepada Bahasa Korea dan Jepun

Jumaat
7/Feb/2014


Truttutut!
Assalammualaikum
Park Rin Rin was here!

Tetiba hari ni ajar korang macam mana nak tukar nama kepada bahasa KOREA & JEPUN.Tadi saja saja je nak tau.Ok senang je.Tak susah pon

Ha sebelum tu,tengok nama aku dalam bahasa Korea ni
Park Rin Rin.
Comel tak?Comel kan nama aku dalam Bahasa Korea.Hahaha
Tapi aku tak taulah betul ke tak kan?
Sila tekan link yang aku bagi

Nama aku dalam Bahasa Jepun lak
Takahashi Yumi.
Tapi yang first aku wat,Kadiri Aida.Ceh,hampeh tul macam tok kadi pulak bunyinya.Oh snap!So,aku teruslah cari agi yang sedap sikit bunyinya.Pemilih betul la kau ni Aida!

Ok,itu saja perkongsian hari ni.Tapi aku tak tau tul ke tak benda alah ni.
Annyoeng!


Dah cuba?Komenlah kat bawah,aku pon nak tau juga!
>.<





32 comments:

EAT,MAKE,READ said...

kpop>> Park Ah Ra

Jepun>> Yoshikuni Miyoko

lawak la ^^

Khairina Aida said...

haha.comel la nama jepun tu.

siti nur aida said...

Korea>Shin.Min Neul

Jepun>Ishikawa Yumi

asmui daniel said...

Korea
Saya> Shin Min Min
Girlfriend> Park Ah Ra

AINUL MARDHIAH said...

KOREA - SHIN MIN MI

JEPUN - YUKI MIHARU

Anonymous said...

KOREA - SHIN MIN MI

JEPUN - YUKI MIHARU

Anonymous said...

Korea:park hae jin

Anonymous said...

Korea:Park ri rin

Shasmeen Aleena said...

Korea>Shin Hee Yeon

Jepun>Ishikawa Ayumu

Shasmeen Aleena said...

Korea=Shin Hee Yeon

Jepun=Ishikawa Ayumu

Anonymous said...

Korea=Park Min Ah

Anonymous said...

Korea: han ji - ji
Jepun: mizuhashi taiki.

https.sha said...

Amna

https.sha said...

Amna Umairah

Anonymous said...

Eh patut laaa sma nama kita sama rupanya haha

Anonymous said...

Boleh x to long carikan nama saya'Khayrin' dalam Jepun?Dan 30 minit sya tunggu,masih x dapat lagi..Sya harap Ada yang boleh tolong..Thanks😀

Anonymous said...

Boleh x to long carikan nama sya 'Nurul Aqila Khayrin' dalam jepun...Dahnlama sya tunggu masih x dpt..Sy harap ad ayg dpt to long..Thanks☺

Normala Ismail said...

Korea> nam ra ra comey je nama saya
Jepun> onosuki nozomi hihi

Anonymous said...

松尾 Matsuo (tail of a pine tree) 功司 Kooji (successful ruler)

Anonymous said...

Korea- Park Ah Ah
Jepun- Yoshikuni Kumiko

Tomodachi said...

menarik sekali

Anonymous said...

park Hee Raa 😝

Anonymous said...

Nama aku

JAPAN - Saruwatari Miyako
KOREA - Park Min Ah

Farisha0209 said...

Park Min Rin

Farisha0209 said...

Park Min Rin

Anonymous said...

Korea-park chan chan
jepun-Yoshikuni Takeshi
haha terbaik ^_°

Anonymous said...

Tolong carikan nama saya dalam b.korea 'syifatul Aula '

Syuhada said...

All you

Kwon Soo Ah said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Korea : Park Ah Gi .
Jepun : Yoshikuni Chiaki .
Haha . Lwklaaa .

Anonymous said...

Korea : Park Ah Gi
Jepun : Yoshikuni Chiaki .
Lwklaa

aryan anis said...

Han ni chan
Michiyo