Saturday, 6 August 2016

Our Times





Assalamualaikum gaissss


Lamalah juga aku tak update blog ni.Dalam sebulan gitulah kut.Ahh apa apa jelah yang penting aku dah update daripada terbiar jewwww


Harap korang tak salah faham ye dengan tajuk entry kali ni.Walaupun bertajuk our times,ni takde kaitan dengan life aku yang memang bosan gila.Hahahahaahah *gelak fake*
Senanya aku ajet ajet yang update  "My Top 10 OP Anime" or "Assassination Classrooms SPOILER" tapi takpelah,lenkali je k.Maaflah tajuk macam tak menarik langsung.Choiiiiii


BTW Our Times ni movie senanya.Siapa pernah tengok??Aku dah tengok separuh dah,pastu kawan aku tidur rumah aku so aku mintaklah cerita tu.Aku tengok pukul 2 pagi sampai pukul 4 sebab cerita tu 2 jam.Ha lama tak lama.




The story revolves around Truly Lin’s (Joe Chen) flashback of the puppy love affair involving her younger self (Vivian Sung, Cafe.Waiting.Love) and three senior high classmates — crush Ouyang Extraordinary (Dino Lee), campus sweetheart Tao Minmin (Dewi Chien) and bad boy Hsu Taiyu (Darren Wang). It’s bookended by her present life as a hardworking optimist trapped in a dead-end job and an unsuitable relationship. Things were different in the 1990s. At 18, she was plain, clumsy and good-natured, a mix that eventually, with some help from a makeover, won her more than she asked for.

Cerita ni memang best gila. At first movie ni memang kelakarla but nanti dah nak dekat dekat sedih sangat.Aku asyik nangis je sampai tisu aku dah lembap.Sikit sikit nangis ha memang hati tisu sangat.
BTW aku kenal sorang je pelakon cerita ni



Darren Wang.sebab.dia.handsome.













Ppl please dont judge me.

Hahahahaha.

Btw cerita ni must watch sebab memang best gila and storyline langsung tak expect apa yang akan jadi.Tapi kalau kau hati tisu tu,sediakan tisu bebanyak lah.Kalau segan nak nangis jangan tengok dengan kawan k.

Cerita ni buat aku sedar yang orang jahat tak semestinya dia jahat dan orang baik tak semestinya baik.Kita ni takleh judge orang berdasarkan apa yang kita nampak.Kadang kadang kita tak perasan apa kebaikan orang tu.Dan kalau orang tu jahat bagilah peluang untuk dia berubah,jangan terus menerus bash dia.Mungkin dia akan jadi lebih baik daripada kita dn apa yang kita jangkakan.



ok gaissssss

bye ciouuuuuu





No comments: