Saturday, 24 October 2015

First Post After Hiatus





Assalamualaikum
*inmoodwithsao.lol*

Btw,siapa yang baca entri aku sebelum ni tahulah bahawa aku sedang berperang otak dengan PT3 I mean PITYTIGA.Aku hiatus selama 3 bulan dan memang berkepit dengan buku maksud aku sebulan before PT3 .Hahaha Thats mean aku belajar last minute.Aku tak taulah memang habit agaknya belajar last minute.Bad habit seriously.

Perasaan lepas habis PT3 ni memang best,tapi bila aku pergi ke sekolah bagaikan dugong  duyung terdampar di tepian pantai.Terkapai kapai mencari source entertainment.Tidur tepi tangga dewan pun boleh jadi~ Yelah,takkan kau nak belajar pulak,memang taklah.Aku lagi haruk,baca komik yang dah berjuta kali aku baca.Rasanya dah boleh hafal.Hahahaha.

Since aku hosteler,lagilah haruk.Ini pun aku tak balik hostel.Hahaha,buang masa jer,nanti kena pergi prep.Leceh betul.So far aku ada ponteng prep.Wakakakaka.Aku ni bukannya baik pun.Hei,fikir aku rajin nak pergi prep.Pergi prep pun dalam hati dok menyumpah seranah.

Kalau dekat rumah baru syok wei!Dapat aku layan internet dengan anime sepuas hati aku..Aku dah senaraikan lebih 15 anime dengan movie yang aku nak tengok.Hahaha,baru tahun ni aku tahu betapa bestnya anime.Siapa yang tengah baca entri ni dia otaku sep sikit and moshi moshi.Watashi namae wa Airin desu.Ceh bajet japanese konon.Bahasa arab pun aku tak habis belajar lagi.Lebih kurang sebulan jer nak sekolah.

Aku tengah sibuk dengan permohonan ke sekolah lain.Nak juga rasa sekolah luar tempat tinggal aku ni.Cari pengalaman.Pengalaman tak datang bergolek k.Kena cari,treasure.

oklah,sampai sini jer.
Sayonara,janee!







\

6 comments:

leya yeolly said...

wahhh cakap jepun. saya reti cakap korea je. hehehhe tuh pun sikit. kekekek~~

Khairina Aida said...

@leya yeolly Hahaha,sebab animelah :D
Saya pun pandai cakap hangul tapi basic jelah and pronounce agak teruk...erk -,-

Kakak Tiri Cinderella said...

All da best untuk result PITYTIGA tuu hahaha... Amin, in shaa Allah.
Wahhh peminat tegar anime ke nie... Hihi
Yups.. Setuju.. Pengalaman kena carik... Sebab ia takkan datang sendiri... Heeee :D - KTC

Mazni Munawar said...

tahniah dh habis pt3!

Khairina Aida said...

@Kakak Tiri Cinderella Hahaha,takdelah tegar sangat.Tapi suka tengok sebab comel n best :P

Khairina Aida said...

@Mazni Munawar hahaha thank you :D