Friday, 19 June 2015

Siapa Tak Nak Flawless wei!


Assalamualaikum ppl!!





Now tell me,siapa yg tak nak chantek bak artis kpop tu?Put your hands up!

Meh sini aku hambat dengan penyapu lidi. *sillyjoke* Hahahaha. Aku ni kan memang nak sangat muka flawless.Gila tak nak?Bila bukak instagram jer terus rasa insecure sebab ada orang lagi cantik drpd aku.

Terus tengok cermin then rasa macam blerghh...muka kalau cantik tak pelah. Ni muka penuh dengan jerawat babe. Kalau nak masak pakai minyak boleh amik terus dekat muka.Jimat!
Hahahaha.


Time tu rasa nak nyanyi lagu Avril.

Damn damn... i wish my face was flawless...

-,-


Pastu terus aku laju laju amik henfon mak haku,sebab phone mak lagi canggih and then caralah tips muka flawless dan sama waktu dengannya.


Ehh lepas tu aku terjumpa pasal The Face Shop,Nature Republic dan Etude House. Sebab diorang base pada natrual. Aku ni memang suka natrual kan.Apa barang main kimia.Tak pasal pasal muka ai rosak.
Kah!

Dah satu hal pulak kan.


Tapi harga dia,make me go astagfirullah,mana mampu babe. Nak mintak mak abah,nak cari penyakit agaknya.

Lulz


Tapi takpe tunggu raya,masa tu kayo sikit.Ni pakai cara tradisional sahaja.Gerenti selamat sebab tiada chemical. *sambilbuatmukacomeldanpeace*






So,do you have any beauty tips?

Kalau ada puhliss drop your comment!
Thank you .
Bye!!!


Twitter-ai_khairina
Instagram-airinkhdin










2 comments:

Kakak Tiri Cinderella said...

Semua orang nak flawlessss... Hahaha KTC takde tips nie... Keluar pun tak sapu papee kat muka... Patutlah sunburn makin terukss... Grrr - KTC

Khairina Aida said...

@Kakak Tiri Cinderella hahahaha :D