Thursday, 18 June 2015

Cerita Kawin Kpop



Assalamualaikum

Ehem ehem. Saya selaku cik muda Tuan punya blog ni ingin ucapkan Selamat Menyambut Ramadan al Mubarak







Cerita pasal kawin dengan orang kpop


Ngeh ngeh aku rasa korang mesti dah tau pasal  cerita ni kut.
Kat twitter berlambak pasal cerita ni.
AKu pun jumpa then deras deras buka instagram *airinkhdin* plz follow me ~

Then pooffffffffffff!
Aku rasa

Oh maigod sweetnya diorang!










Sorry aku boleh bagi satu gambar jer.Sebab tak dapatt uplOad
Hahaha tapi takpe. Dah bukti kan bahawa husband dia korea.
Kakakakah.

Ha satu je aku nak cakap jodoh semuatu rahsia Allah.Jadi mana tau bakal jodoh korang orang italy ke. Dpt siKit gen mata biru.lol


Oklah korang bye!
Ownernya ada tulis kat gambar tu


#wechatmungkinkenahacked
#akaktabah
#akaksado
#akakcUbatakcarut



P/s doakan aku untuk pt3 nanti


Twitter- ai_khairina
Insta- airinkhdin




2 comments:

Kakak Tiri Cinderella said...

Ohhhhh? Apasal KTC taktau langsung pasal kawen kpop nie? Wahahaha Maybe sebab takde twitter.. Kuikuikui... - KTC

Khairina Aida said...

@Kakak Tiri Cinderella hahaha,boleh cari kat instagram. Sweet sangat.heheheh