Sunday, 14 September 2014

Cuti!Yeay, tapii......

Holiday


Assalamualaikum to all awesome bloggers and readers.

Ehem...ehem.Ni nak habaq mai ni,skang ni tengah holiday.Mesti semua seronokzzz kanzz?Ni mesti sebok,kepochi ngan mak bapak supaya pergi jejalan.Cuti cuti Malaysia.Malaysia truly Asia*suara berbisik*.Hehew.Hamboi kemain seronok ye kome semua.

Dapek bercuti sakan selama seminggu ni ye.Tapi eden memang takleh kanzz.Selama cuti seminggu ni eden duduk dalam bilik dediam,duduk bersimpuh bagaikan ank dara sejati sambil menunggu orang meminang.Strettttttttttttttt.

Meminanglah sangat.Padahal ada kerja sekolah bertingkek tigkek bak ang.Ang tau dak?Ang tak tau meh sini eden jerit kat telinga kome semua.Diulangi dengan caps lock, KERJA SEKOLAH!
Ye kerja sekolah,itulah aktiviti paling berilmiah sekali pada cuti ini.

Ceh padahal aku cuti 3 hri,cikgu bagi omwork bagaikan aku bercuti selama sebulan.Ehh tipikal ke apa ni?Aku pelik gila ok.

Yelah  kata sekolah kluster kecemerlangan.Klusterlah sangat.Aku tak hadap semua tu kalau semua kenaa obey dengan rule.And i'am hate rule,protokol and so on.

Hermmm,petang tadi buat omwork mcam orng gila.Menyanyi nyanyi macam orang sewel.Kalau suara aku sedap takpelah juga ni tak nyaring gila.Korang dengar nanti pekak pulok.Buuu!Khai tipu,sembang deras.K stop it.

Nampak gayanya cuti ni aku tak pergi bercuti.Sob sob....Lagipun kkak kesayangan aku berada di Terengganu.Kesian beliau nanti,jeles kang.Bahaaha.Tunggulh beliau balik raya haji nanti.

So korang ni cuti pergi mana?Habaq kat cheq sikit ni nohhh...Nanti belikanlah cheq ni ole ole sikit.Hehehe

Lepas tulis entry ni nak terus tidur.Klah kome semua.
Ede nak tidoq dulu,
Chiaoooo

*Esok petang buat omwork yang menimbum macam gunung everest
sob sob...



No comments: