Wednesday, 3 September 2014

Cerita cerita



Assalamualaikum ppl!
So we meet again yah.So pada malam maghrib begini sempat lagi ku mengupdate blog.Padahal aku belum mandi kot sejak balik dari 1M1S kat sekolah.Bahahaha.Emmm hari ni sajer sajer nak hadep blog padahal seminggu sekali ko buat entry baru.Baguz ko jah...Yelah aku hadep pun sebab aku asyik update pasal  tuto tuto tuto n tuto again.Aku pun naik bosan.Padahal kowang bukannya nak baca blog picisan sebegini kanz...


Pada ketika ini aku sedang mendengar laagu  Clarity  [Zeed].Lagu yang lagha lagha.Dah kalau insannya yang bernama Khairina memang tak lekat dengar lagu kerohanian.Sebenarnya aku pun tak tau nak tulis apa ni.Idea tak datang mencurah seperti hujan lebat yang mencurah curah pada petang tadi.

Sekarang ni aku sedang dalm proses nak menulis novel balik.Ceh...podah...*melayangkan tangan ke udara
Padahal novel lama ko tu dah separuh jalan habiskan pun.Hampeh....Kalau rajin aku hadeplah dalam blog aku ni.

Arghh..sebenarnya aku nk tulis apa nie??
Udah udahlah aku memang tak de cerita nk dikongsikn kat korang semuaa.Hidup aku hambar ok.Sangat hambar...huhu.Well rutin harian aku ialh menjadi dugong di atas katil.Berbaring baring tergolek di sana sini bagaikan orang yang tiada kerja ya!.Padahal kerja ghumah berlmbak kot.Dan sudahnya aku boleh buat revision pasal math yang macam cibbai sungguh much tu!!!!

Aku ni hambar sungguh dalam math .Hari ni pecah rekod sebab boleh habiskan kerja rumah math yang berlambak gila,walaupun tinggal 1 soklan yg aku tk buat,tapi ini bagaikan keajaiban bagi insan yang pemalas serta anti kepada math.Dan aku pula terfikir fikir kenapalah ada math kat atas muka bumi ni.Why!!!!

ok sampai sini jelah.Aku pun tak tau apa yang aku sampaikan dlm entry aku ni.Cukuplah kan buat modal cerita dan ngarut buat kowang semua.Hahaha
ok bye,
p/s korang kliklah kat tabung tu.mih mih mih mih mih mih mih mih mih mih mih mih mih.
Pergh motip syiak tulis mih banyak banyak.




No comments: