Friday, 1 August 2014

Tamat Sudah... Senarai PEMENANG!


Assalammualaikum
Tak jawab dosa,kalau jawab sayang
*ecece ajet ajet cam Maria Elena jerk.puihh*

Maka dengan ini tamat sudahlah 1st Giveaway by Airin.
Terima kasih kepada yang sudi join GA ni.Allhamdullilah :)
Kepada yang menang tu,saya ucapkan tahniah,kerana anda semua dapat hadiah  yang best,i hanya mampu memandang saja hadiah tu semua.huhuhu*touching plak minah ni.
Kepada yang tak menang tu,tk apa,mungkin rezeki anda bukan disini.Nanti kalau saya ada duit yang cukup,saya buat GA paasal wideshawl plak,amacam??
hehehe
tanpa membuang masa,mari kita tengok si bertuah


TOP REFERAL
Poster EXO Made from Korea (1X)

http://theonlygirl98.blogspot.com/2014/06/1st-giveaway-by-airin.html

CABUT TANGAN
Felt Pillow (1x)
http://schomells.blogspot.com/2014/07/1st-giveaway-by-airin.html

Kepada pemenang saya ucapkan tahniah.Kepada yang kurang bernasib baik tak mengapa.Mungkin tiada rezeki.

Untuk tuntut hadiah,sila hantarkan
Nama penuh :
Alamat:
No telefon:
Link blog :
Hadiah yang dimenangi :

Sila hantar di facebook saya dalam masa 2 minggu,kalau tak hadiah burn.


Maaf sebab lambat umumkan,sebab masa tu sibuk.
Apa apa pun saya nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.
Saya meminta ampun dan maaf jika entry saya mengguris hati anda semua.
Selamat berhari raya dengan riang ria!!