Thursday, 10 April 2014

Allhamdullilah,Aku Menang Giveaway


Assalamualaikum ppl.
Allhamdullilah aku menang giveaway beb!First time join giveaway.Allhamdullilah ada rezeki...Hahaha,mahu bukti ?
Click untuk tumbuseran

MY CBOX
Walaupun tak dapat hadiah utama,aku tetap bersyukur.Sebelum aku nak mengundur diri,aku nak promote kain yang kakak aku jual.Murah jerk,import from Kelantan.cantik cantik ok.
 Kain Ela Digital Pasly

RM80 termasuk postage
ada diamond diamond
tinggal nombor 1 dengan 3

 Kain Ela Digital Print Corak Batik

RM80 termasuk postage
ada diamond diamond



Kain Ela Sweet Choice Cotton Krip Abstrak
RM80 termasuk postage
ada diamond diamond
Rugi wei,kalau tak beli,cantik cantik.Jadi mehlah beli.hehehe
untuk maklumat lanjut pergi ke https://www.facebook.com/kechik.darmani
Harga?Jangan risau boleh runding,cantik kalau dibuat baju :D
Ok,bye friends!
Have a nice day!


No comments: