Thursday, 6 March 2014

Cara Nak Download Video Dari YOUTUBE



Assalamualaikum girls and guys!
Hahaha malam ni gua exited nak buat tuto ni beb!
Semua aku rasa tuto ni awesome giler!
Percaya atau tak korang leh download video daripada youtube tanpa sebarang software!
Masa aku try buat benda alah ni,memang exited gila wei aku cakap.Seriusly talk kalau aku nak download video atau drama ke apabenda mesti kena pakai software.Leceh kan?So,hari ni aku nak cakap tuto ni korang kena try.Sebab senang giler.Orang yang minat Running Man mesti nak download banyak banyak.Aku masa first time buat menjadi.Terkinja kinja wei!Hahaha.Yelah,sebelum ni mengidam nak download cerita tu cerita ni,tup tup dah dapat sapa tak terkinjakan?


---------------------------
Maka dengan itu,itulah mukadimah sebelum memulakan tuto ni.hihi.Mukadimah yang aku rasa panjang beb!Yelah mestilah aku nak cerita kan?Exited tahap melampau!Hahahaha.Tapi seriusly talk tuto ni memang best!Best drpd photoscape.Akhirnya aku bertemu dengan kebahagian aku...
Meh kita mula!

PERHATIAN!JANGAN DOWNLOAD VIDEO LUCAH.AKU AJAR BENDA NI UNTUK KEBAIKAN!

2.Cari video yang korang nak,lepas tu copy url.

Klik untuk tumbesran.
4.Paste url tadi dan tekan download.


6.Tekan format yang korang suka *rujuk gambar atas*
7.Dah tekan dah?Maksudnya dia tengah mendownload tu.

Amacam senang kan?Tapi ingat tengah syok layan cerita yang siap di download tu jangan lupa solat~
Oklah my fwens .Adios
*Boleh ambil dari dailymotion.Cara dia semua sama.




No comments: