Monday, 9 December 2013

Happy Birthday Mak!





Hai.Hai.
Bersua kita lagi hari ni.Hehehee.Hari ni orang nak cerita pasal birthday mak aku.8 Dec.Semalam punya cerita.Haih tak beli hadiah untuk mak.Tapi tak pelah yang penting doa.Malamnya satu family dengan mak cik dan pak cik aku pergi makan ikan siakap.Heehehee mak aku belanja.Itu je yang termampu.Nak bawa gi pizza hut mana ada duit.Mak bapa aku jadi kuli kepada diri sendiri.Ok bersyukurlah kan asalkan dapat makan.*Makan jer*So,malam tu kita orang pun makan makan.Tapi sesi potong kek tak ada sebab kek tak ada.Mak aku kata tak payahlah nak kek.Hei...baru je nak tibai semua kek yang ada.Birthday mak aku ni pon baru teringat sebelum birthday mak aku.Itu pun mak cik aku ingatkan.LOL.Ok lah sampai sini jer.Pendek bebeno entry kali ni sebab tak tau nak tulis apa.

"Happy birthday ma,semoga panjang umur dan murah rezeki.Sihat sihat selalu dan sentiasa ceria.I love you ma."
by:Anakmu yang tercinta. 



p/s:Gambar malam tadi tak ada.Pakai je gamba yang ada.


No comments: