Thursday, 19 December 2013

Cuti Sekolah~


Assalamualaikum
Hai korang.Hari ni tak ada cerita yang best pon sempena cuti sekolah ni.Hai.. rasa macam tak sabar je nak naik sekolah.Tak sabar nak jadi akak form 2.hehehehehe *gonjeng*.Cuti sekolah ni aku pergi Tg Leman dengan KL.Ok lah tu daripada duduk terperap kat dalam rumah.Lepas balik dari KL ni aku tak tau nak wat benda.Bosan teramat!!!!!!Bangun pagi, mandi,on internet,makan,tengok tv dan sebagainya.Kekadang tengok Running Man.Argh!Aku nak buat benda lain lha!Bosan tau buat benda yang sama jer tiap tiap hari.Boleh sakit jiwa ang tau dak?Hurm...tapi kira bersyukur lah gak dapat gi jejalan kan?Allhamdulliah~
Cerita pasal barang sekolah,semua dah setel beli buku belom lagi.Next week 24 haribulan.Dah nak menjejak tahun 2014 ni.Tak lama lagi dah nak kiamat.Banyak benda pelik berlaku.Contoh macam salji dekat Mesir,Syria and so on lagi.Aku baca dekat suratkhabar ada salji sebab dibawa oleh taufan Alexa?Argh aku pun tak pasti nok.Ada hadis cakap akan kiamat jika tanah Arab menjadi subur.Lebih kurang gitulah bunyinye.Cer cari sendiri.Dengar cerita dekat Vietam pun ada.ea?betul ke tidak.Itu semua kuasa ALLAH.Kun fayakun.Oklah sampai di sini saja.adios!

Suka betul si Joo Won ni.hehehehe







No comments: